Gotowe trasy, przy włączonym trybie Wyślij i realizuj można wysłać kierowcom, którzy mają zainstalowaną na swoim urządzeniu mobilnym aplikację MapGO Mobile, do pobrania ze sklepu Google Play. Muszą być oni zalogowani w aplikacji za pomocą adresu email, na który administrator programu MapGO założył dla nich konto kierowcy. Wówczas kierowcy tacy będą aktywni i będą mogli odbierać gotowe, przeznaczone dla nich trasy na dany dzień.

Kolor ikony telefonu (zbieżny z kolorem trasy) oznacza aktywność kierowcy. Kliknięcie na ikonę telefonu przy kierowcy skutkuje wysłaniem trasy na jego urządzenie.

Trasy kierowcy otrzymują w postaci listy punktów, które powinny być odwiedzone w określonej, zoptymalizowanej kolejności. Do każdego z nich kierowca może nawigować (korzystając z zainstalowanej na urządzeniu nawigacji GPS) oraz ustawić status zlecenia.

Zlecenia wykonywane przez kierowcę zyskują statusy takie, jakie nada im kierowca w swojej aplikacji mobilnej czyli Nierozpoczęte (gdy kierowca jeszcze nie zacznie realizacji zlecenia), Zrealizowano (gdy zlecenie zostało ukończone), Nie zrealizowano (gdy zlecenie zostało pominięte), Odrzucone (gdy kierowca zrezygnował z realizacji tego zlecenia). Informacje o ustawionych statusach otrzymuje administrator w programie MapGO.

 

Umów się z nami na rozmowę

 

Wyrażam zgodę na:

* pole wymagane

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Emapa S.A. z siedzibą w Warszawie (02-222), Al. Jerozolimskie 181B, e-mail: prywatnosc@emapa.pl. więcej >