Kierowca w swoim urządzeniu mobilnym widzi listę zleceń już po optymalizacji trasy, w odpowiedniej kolejności. Każde zlecenie składa się z nazwy, dokładnego adresu (miejscowość, nazwa ulicy, numer domu/mieszkania), tzw. ETA (z ang. estimated time od arrival), czyli prognozowany czas dotarcia na miejsce, ST (service time), czyli czas serwisu, inaczej obsługi w danym miejscu oraz TW (time window), czyli okno czasowe. Okno czasowe to godziny, w których dany punkt powinien być odwiedzony. Czasem jest to wąski przedział czasowy, w którym kierowca musi zmieścić się z dostawą. Dlatego podczas optymalizacji tras brane pod uwagę są godziny odwiedzin. Ich zakres może znacznie zmienić całą trasę.
Jeżeli odwiedzane miejsce nie ma zdefiniowanych okien czasowych, innymi słowy, kierowca może podjechać tam o dowolnej porze zgodnie ze swoimi godzinami tras, okno czasowe wygląda jak na poniższym zrzucie, czyli jego rozpiętość wynosi 24h.
Zlecenia trafiają do kierowcy wraz z automatycznie przyjętym statusem „Nierozpoczęte”. To kierowca decyduje kiedy zmienia status kolejnego zlecenia, zgodnie z ich realizacją.
Filtr w górnej, prawej części ekrany pozwoli szybko wyłuskać zlecenia wykonane oraz te do wykonania (w zależności od potrzeb kierowcy).