nie Mozna ściągnąć Aktualizacji

 
nie mozna ściągnąć aktualizacji
temat założony: 29.03.2015 21:03 przez ar_bytom
ar_bytom



Postów: 2
Zarejestrowany(a):
29.03.2015 20:47
po wpłaceniu 129 zł za aktualizację MapyMap dostałem dostęp do sklepu z którego miałem pobrać aktualizację. Niestety: instrukcja w formacie pdf - 178 kb na komputerze zapisuje się jako plik 1kB (Adobe Reader wyświetla komunikat, że plik uszkodzony, pozostałe pliki w formacie oryginalnym ok 3 GB rejestrują się na dysku tylko w części 1 GB - komputer widzi to jako plik uszkodzony. Tel. pomocy technicznej jest "głuchy". Mimo wielokrotnego kontaktu z p. Konradem Stępień (telefoniczny, mailowy) nie ma efektu. On twierdzi, że zgłaszał to "gdzie trzeba". Ta firma wyraźnie oszukuje - bierze pieniądze nie dając produktu - jak Amber Gold. Nie kupujcie tej nawigacji - sprawdza się przysłowie "kto tanio płaci 2x płaci"
Pozdrawiam wszystkich czytających
 
 
RE: nie mozna ściągnąć aktualizacji
odpowiedź napisana: 07.04.2015 19:43 przez Arturek67
ostatnia modyfikacja dokonana: 07.04.2015 19:45 przez Arturek67
Arturek67



Postów: 26
Zarejestrowany(a):
15.11.2010 14:00
Witam

1) Obstawiam problemy z Twoim komputerem

Sugeruję podejść do jakiegoś kolegi i pobrać program na innym komputerze

Przyczyn może być wiele
- wirusy
- antywirus
- przeglądarka internetowa
- problemy z łączem
- uszkodzony Windows

Zamiast diagnozować swój komputer, szybciej jest pobrać program na innym komputerze

2) Ostatnio kupiłem aktualizację i pobrałem bez problemu

3) Nie podajesz kolego istotnej informacji
- czy masz wersję na androida
- czy wersję na windows
Bo chyba wtedy jest trochę inaczej

pozdrawiam
Arturek67
 
 
RE: nie mozna ściągnąć aktualizacji
odpowiedź napisana: 20.04.2015 11:52 przez Janusz Stępień
ostatnia modyfikacja dokonana: 20.04.2015 11:54 przez Janusz Stępień
Janusz Stępień



Postów: 26
Zarejestrowany(a):
10.08.2014 13:53
Ja w styczniu br. pobrałem zakupioną aktualizację (jako archiwum) bez problemu. Instalacja (na karcie) też bezproblemowa.Nawigacja działa przyzwoicie.Mam jednak uwagę:skoro jest to oficjalne forum MapyMap do problemów powinien się odnosić od czasu do czasu ktoś z serwisu.Przecież zgłaszając swoje uwagi chcemy pomóc odpowiedzialnym pracownikom za ulepszanie nawigacji.A tak wiele krytycznych uwag pozostaje bez odpowiedzi.Szkoda bo uważam,że MapyMap jest całkiem niezłą nawigacją a interfejs i menu (np.wyznaczanie trasy) jest lepszy niż w AutoMapa.
Dlaczego instalowałem z archiwum (ZIP)? Miałem jak się okazało uszkodzony przewód micro USB (nawigacja-komputer) i w czasie instalacji pobranego pliku na nawigacje do pamięci wewnętrznej Active Syn po krótkim czasie przerywał instalację (rozłączał nawi od komputera).Dlatego za poradą konsultanta zastosowałem podany przez niego sposób (szybki i skuteczny):
"Do przeprowadzenia instalacji przez archiwum .zip trzeba ściągnąć ze
strony www.mojemapy.imagis.pl z zakładki “do pobrania” archiwum
zawierające oprogramowanie (z rozszerzeniem .zip). Po ściągnięciu
archiwum proszę je rozpakować. Powinny pojawić się foldery MapaMap i
MobileNavigator. Na urządzeniu proszę wejść w menu główne (wyjść
uprzednio z aplikacji MapaMap) -> Ustawienia -> USB zmienić na Pamięć
masową i podłączyć do komputera. Następnie proszę wejść w na komputerze
w “Mój komputer”, zlokalizować dysk wymienny- nawigację, usunąć z niej
foldery MapaMap i MobileNavigator i przekopiować w ich miejsce foldery o
takich samych nazwach rozpakowane z archiwum. Następnie proszę odłączyć
nawigację i odblokować mapę. Opisy też na stronie poniżej:
http://www.mapgo.pl/forum.php?topic_id=761#forum.php?topic_id=4"
I chyba w przyszłości będę tak robił dalej.